Marta Siwczak

Dyrektor zespołu

history-img
history-img

Opowiedz proszę czym zajmowałaś się wcześniej zanim zostałaś Doradcą ds. nieruchomości?

 

Już we wczesnych latach, jeszcze za czasów nauki, podejmowałam się prac dorywczych, zawsze były to prace związane z handlem. Nie ukrywam, że szybko się uczyłam i osiągałam dobre wyniki. W czasie studiów również postanowiłam podjąć pracę  - tym razem w renomowanym solarium. Zaczynałam jako pracownik fizyczny, ale bardzo szybko wykazałam się umiejętnościami zarządzania firmą i personelem, co spowodowało, że wraz z rozwojem firmy awansowałam na stanowisko kierownika. Zajmowałam się zatrudnianiem pracowników, szkoleniami, jak i również koordynoaniem spraw zawiązanych z otwieraniem kolejnych punktów. Kiedy osiągnęłam sukces zawodowy postanowiłam założyć rodzinę i sprawdzić się jako mama. W związku z tym, że należę do osób nie umiejących usiedzieć na miejscu, postanowiłam założyć swoją firmę  - plac zabaw dla dzieci. Ten model pozwolił mi pogodzić macierzyństwo z pracą.

A jak trafiłaś do agencji PARTNERZY Nieruchomości?

Kluczem poszukiwań była kwestia nienormowanego czasu pracy. Brałam pod uwagę pracę jako przedstawiciel handlowy lub agent nieruchomości. Zawsze interesował mnie rynek nieruchomości. Zanim trafiłam do Partnerów przez pół roku pracowałam w innej niewielkiej Agencji Nieruchomości co nie dawało mi możliwości dalszego rozwoju.

Czy ta praca umożliwiła Ci rozwój zawodowy?

W moim przypadku doszło do bardzo szybkiego rozwoju. Włożyłam w tę pracę dużo determinacji co szybko zaowocowało. Po kliku miesiącach zostałam Ekspertem, a po roku pracy Dyrektorem zespołu. Jestem najlepszm przykładem na to jak szybko można rozwinąć skrzydła w Partnerach.


Tak jak podkreślasz podjęłaś pracę w zupełnie nowej branży – czy to, co robisz sprawia Ci satysfakcję?


Bardzo lubię tą pracę ze względu na szybkie tempo i brak monotonii. Uwielbiam kontakt z ludźmi. Dzięki tej pracy jestem doskonale zorganizowana i mogę pogodzić życie zawodowe z życiem prywatnym.


A jakie są największe plusy pracy w naszej Agencji?


Największym plusem są nienormowane godziny pracy i możliwość dopasowania jej do indywidualnego planu dnia. W przypadku bycia mamą jest to ogromnym atutem.

Czy Twoje plany zawodowe są związane z firmą?

Oczywiście, że tak!

Wszelkie prawa zastrzeżone © partnerzy.pl 2017

Projekt brandapart

Na tej stronie używamy plików cookies.
Więcej informacji można przeczytać TUTAJ.